Kies Je Sport

Ondanks alle beperkingen hebben wij samen met een heleboel verenigingen en sportaanbieders toch een mooi aanbod met kennismakingstrainingen kunnen samenstellen voor kinderen en jongeren tussen 3 en 18 jaar.

Het aanbod loopt van 10 mei t/m 2 juli. Maak in deze periode kennis met verschillende sporten, verenigingen en sportaanbieders en vind zo de sport die bij jou past. Freestyle voetbal, Freerunning, Vechtsporten, Dance, Skaten of Skateborden zijn zomaar een paar leuke opties.

Ook bieden verenigingen veel trainingen aan op het gebied van aangepast sporten. Het gaat hier van aanbod voor kinderen en jongeren met extra aandacht op gebied van gedrag, maar ook voor kinderen en jongeren met een lichamelijk en/of verstandelijke beperking.

Kijk voor het complete aanbod op Schoolsportamersfoort.nl of bekijk het interactieve boekje KiesJeSport_Boekje_Mei-Juli_2021.pdf

Met vriendelijke groet,
KIESJESPORT