Open dag Amersfoortse scholen

Open Dag Amersfoortse Scholen

Op woensdag 6 oktober houden de Meerkringscholen en alle andere basisscholen in Amersfoort een open dag.

Ouders/verzorgers die op zoek zijn naar een school voor kun kin(deren) maken op deze manier op een laagdrempelige manier kennis met de school en de sfeer.
Een belangrijk moment voor ouders om te bepalen welke school het beste past. Bekijk hier al onze locaties en bezoek dan meteen ook de website van de school zelf voor meer informatie.

De open dag is een belangrijk onderdeel van de Nationale Onderwijsweek van 4 t/m 8 oktober 2021.

• Opendag