obs De Magneet & Ska Kinderopvang openen feestelijk een rookvrij Buurtspeelplein

Wethouder Fatma Koşer Kaya opende gisteren het nieuwe rookvrije buurtspeelplein van obs De Magneet en Ska Kinderopvang aan de Maasstraat in het Soesterkwartier. De wethouder overhandigde het bord waarmee de Gemeente Amersfoort, De Magneet en Ska Kinderopvang laten zien dat het nieuwe speelplein rookvrij is.

Samenwerking
Matthijs Stemmer, locatiedirecteur De Magneet, vertelt enthousiast: ‘Heel erg fijn dat we een openbare plek hebben kunnen creëren waar kinderen kunnen leren en spelen in een rookvrije omgeving. Wij zijn blij met de komst van de wethouder en enorm trots op de samenwerking met Ska Kinderopvang, Meerkring, Gemeente Amersfoort en de buurt.’

Met de opening van het nieuwe buurtspeelplein laten wij zien dat De Magneet het belangrijk vindt dat leerlingen in een veilige en gezonde omgeving opgroeien.

• IMG_2992
  • IMG_3001
  • IMG_3002
  • IMG_3004
  • IMG_3005
  • IMG_3017
  • IMG_3023
  • IMG_3041
  • IMG_3043
  • IMG_3046
  • IMG_3047
  • IMG_3054
  • IMG_3057
  • IMG_3068
  • IMG_3072
  • IMG_3082
No demo item exists for the selected template.

obs De Magneet
    Maasstraat 2
    3812 HS Amersfoort

E-mail: info.magneet@meerkring.nl

Plan route

Volg ons

Volg ons op Linkedin:

Stichting

Obs De Magneet is aangesloten bij Meerkring, stichting voor primair onderwijs Amersfoort. Wil je werken in het basisonderwijs in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring precies doet? Kijk dan op www.meerkring.nl.