Voorleesfeestjes tijdens de KBW

Tijdens de Kinderboekenweek zijn er weer voorleesfeestjes in de Bibliotheek het Eemhuis! Kom jij langs met je vader of moeder?

Het verhaal "Held op sokken" wordt voorgelezen. Dit voorleesfeestje heeft het thema "En toen?".

Bij het voorleesfeestje wordt er voorgelezen met behulp van prachtige vertelplaten. Zo wordt het voorlezen nog mooier. Er is ook een speurtocht in de Bibliotheek!

Als er niet genoeg ruimte is om coronaproof te knutselen, wordt de knutsel dit jaar mee naar huis gegeven.

Held op sokken

Bij dit voorleesfeestje staat het boek Held op sokken centraal. Een prachtig ridderverhaal, vol stoere ridders met baarden die draken verslaan. Maar of de prinses daar nou zo van onder de indruk is?!
In dit boek spelen ook geitenwollen sokken een belangrijke rol, dus dit voorleesfeestje kan niet mislukken!

Gratis aanmelden

Vanwege het coronavirus moet je jezelf en je kinderen aanmelden voor het voorleesfeestje. Aanmelden is natuurlijk, net als anders, gratis.

Aanmelden:
klik hier

30 september 2020, van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis
4 oktober 2020, van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis
7 oktober 2020, van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Media
  • Bieb
No demo item exists for the selected template.

obs De Magneet
    Maasstraat 2
    3812 HS Amersfoort

E-mail: info.magneet@meerkring.nl

Plan route

Volg ons

Volg ons op Linkedin:

Stichting

Obs De Magneet is aangesloten bij Meerkring, stichting voor primair onderwijs Amersfoort. Wil je werken in het basisonderwijs in Amersfoort, heb je een vraag of ben je benieuwd wat Meerkring precies doet? Kijk dan op www.meerkring.nl.